Δευτέρα 2 Ιουνίου 2008

Ο κύριος Πρόεδρος

Φίλος μου παρατήρησε
ότι καλά δεν κάνω
ν' αποκαλώ ως Πρόεδρο
τον κύριο Αλαβάνο.

«Την Προεδρία έδωσε
μαζί και όση τσίπα,
στον νεαρό πολιτικό
που τονε λένε Τσίπρα».

Είπε το φιλαράκι μου
μ' ένα κρυφό γελάκι,
όμως το μάτι σπίθιζε
σα να τανε γεράκι.

Δεν τονε παρεξήγησα,
γνωστός κι ως «Μεταξάς»
ήτανε πάντα οπαδός
της άκρας δεξιάς.
(Εμ υπάρχουν κι αυτοί, πως να το κάνουμε)

Χωρίς πολλές περιστροφές,
μια και πολλά ξεχνιούνται,
εξήγησα πως είθισται
οι τίτλοι να τηρούνται.

«Οι ισόβιοι τίτλοι ειν' τέσσερεις
σαν άκουσμα καμπάνας:
Του δικηγόρου, του γιατρού,
προέδρου και πουτάνας».

Άλλωστε είναι εύκολο
ώστε να μη ξεχνιέται,
ο τίτλος που επίσημα
για μια ζωή φοριέται.

Αν γύρω σας κοιτάξετε
θα δήτε χωρίς κόπο,
ποιοί είναι για ισόβια
σ' αυτόν εδώ τον τόπο.

6 σχόλια:

  1. Έτσι όπως πάει ο ΣΥΝ , σε λίγα χρόνια , όλοι οι οπαδοί του (σχεδόν) θα καλούνται "Πρόεδροι" .... μια και ο τίτλος είναι ισόβιος .
    Τώρα που το λες ... Ρε συ ... μου αρέσει ... Να γραφτώ λες στον ΣΥΝ ; Τί ... δικαιολογητικά απαιτούνται ; Απαιτείται ... ΑΣΕΠ ;... Μεταπτυχιακό ; ... "Βύσμα" ; ...

    Πείτε μου καλέ εσείς , που είστε "Διπλωματούχος ψηφοφόρος" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ψηφοφόρος είμαι Φροϋλάιν ντόκτορ, όχι παράγοντας. Ρώτησε όποιονα δεις στο δρόμο που να έχει στα χέρια κάλπη ή μολότωφ ή γιαούρτι (αν τύχει να διανύουμε κοινωνικά ειρηνική περίοδο).

    Για πιό σίγουρα στήστην έξω από την πύλη κανενός ΑΕΙ και αν δεις καμμιά σαρανταριά μαζεμένους νεαρούς να δέρνουν τους φύλακες ρώτα τους. Αυτοί θα ξέρουν σίγουρα, γιατί ακόμα κι αν δεν είναι μέλη είναι φίλοι.

    (Προβοκατόρισσα, τι με βάνεις να λέω! Θα με σαπίσουνε στο ξύλο οι... «δημοκράτες»)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό είναι ένα unique content blog..
    Καλώς σας βρήκα...σχολιαστικώς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. diVa, αγαπητή! Τι ευχάριστη έκπληξη!
    Ως ευ παρέστης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. xaxa κι εμένα μου τράβηξε για κάποιο λόγο το όνομα στο glogroll της diVas και ήλθα.. μιά χαρα σας βρίσκω.. θα επάνέλθω για πρως τα πίσω ανάγνωση:):)
    την καλημέρα μου:):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είστε πάντα ευπρόσδεκτος, αγαπητέ φίλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή